Thursday, February 24, 2011

coNtEst kaMi pose comey..


contest yang mmg syok & rugi kalau tak join...jadi aku pertaruhkan ( fuyyo ayat...) gambo aku dgn kengkawan ni...

syarat-syarat nak join contest ni..
1~macam biasa korang kenalah follow blog ni dulu..tp kalau tak nak follow pon takpe..taknak paksa-paksa..tapi susahlah bila update nanti..so,lebih baik followlah
blog ape tu? klik kat amni

2~taip 1entri mengenai contest ni..dan jangan lupa ambik banner di atas dan letakkan didalam entry tersebut..sidebar kan contest ni di blog anda..dan link kan ke blog ini!!
(roger, beres)

3~korang mesti menghantar gambar kepunyaan korang sendiri..gambar tersebut mestilah ada ANDA bersama MEMBER-MEMBER ANDA...pose anda bebas..
(roger, beres..ni gambo aku & kengkawan..)




4~korang mestilah membuat ayat yang paling simple tentang "kenapa anda join contest ni..
ayat aku yang ni...saya join sebab nak tunjuk betapa hebatnya aku & kawan-kawanku berbaju hitam, berkaca hitam di tepi pantai untuk kasi hitam...:)

5~tag contest kepada 4 rakan blogger korang ye..
aku tag kat

6~mencari seorang pemenang:hadiah berupa handset Apple iphone (fuyyo...)
pix hiasan


OR


RM100 +TOPUP 50...
(law menang pilih salah 1 je hadiah k)


7~tarikh tutup 25 feb 2011 (dan lagi ni..)

*hantarlah pix yang cumey2 k..goodluck..
(^_________________________^)

1 comment:

Kisah cinta kami..

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Buah hati mama & papa

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Trip to Singapore 2010